ارسال بار به بندر ناواشیوا در هند
ارسال بار به هند

بندر ناواشیوا، یکی از بزرگترین بنادر تجاری در کشور هندوستان است که روزانه، میزبان میلیون ها تن محموله های تجاری و غیر تجاری از سراسر دنیا است. این بندر، برای بسیاری از تجار، از جمله بازرگانان ایرانی، به عنوان یکی از مهمترین و اولین گزینه های پیش رو، برای ارسال بار به هند و تخلیه آن در این کشور شناخته می شود.

اهمیت بندر ناواشیوا

بندر ناواشیوا یا جواهر لعل نهرو، در سال 1989 تاسیس شد و از لحاظ میزان ورودی و خروجی بار و همچنین وسعت بندر، دومین بندر بزرگ تجاری در این کشور و سی و پنجمین بندر در بین 100 بندر مهم تجاری در جهان است. در این بندر، 5 ترمینال بزرگ شامل یک پایانه ویژه بارهای مایع با ظرفیت 6/5 میلیون تن در سال و همچنین 4 ترمینال ویژه بارهای کانتینری با ظرفیت 10 میلیون تن در سال وجود دارد که در نوع خود، بسیار منحصر به فرد است.

زیربنای این بندر، 3000 متر مکعب است و میزبان کالاهای مختلفی در دسته بندی منسوجات، کالاهای ورزشی، فرش، ماشین آلات صنعتی، مواد شیمیایی و دارویی، پلاستیک، فلزات و … است. به دلیل ترافیک بالای این بندر و امکانات منحصر به فرد تعبیه شده در آن، ناواشیوا یکی از مقاصد اصلی بازرگانان ایرانی برای ارسال بار به هند است.

ارسال بار به هندر

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.