ارسال بار به هند

ارسال بار به هند شامل محموله های تجاری و غیر تجاری، با نازلترین قیمت و در کوتاهترین بازه زمانی توسط شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس به بنادر پرترافیک هند

ارسال بار به هند

اعتماد دریای پارس

همراه شما در مسیر تجارت هند

ارسال بار به هند از طریق حمل و نقل دریایی

هند، یکی از بزرگترین مقاصد تجاری برای تجار ایرانی است که برای ارسال و دریافت بار به طور مستقیم از این کشور یا به عنوان اولین مقصد، پیش از ورود به ایران یا پس از خروج از خاک کشور، در نظر گرفته می شود. ارسال بار به هند، از طریق مسیر دریایی، از لحاظ هزینه و حفظ امنیت بار، در مقایسه با ارسال هوایی و زمینی به این کشور، در اولویت است.

چرا دریایی

با افزایش حجم بار، به ویژه در کالاهای بسیار سنگین، ارسال بار به هند از طریق انتقال دریایی، به صرفه تر و ایمن تر خواهد بود.

چه محصولاتی

برای ارسال بار به هند، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید هر کالای تجاری و غیر تجاری مجاز را به مقصد این کشور ارسال نمایید.

چه نقاطی

حمل دریایی بین بنادر هند و بندرعباس، بندر بوشهر، بندر امام خمینی، بندر خرمشهر، بندر چابهار و همچنین کلیه نقاط ایران و سایر بنادر مشهور دنیا.

ارسال دریایی بار به هند در کمترین زمان

مسیر دریایی بین بنادر ایران و هند، به دلیل اتصال اقیانوس هند به خلیج فارس و دریای عمان، نسبتا کوتاه است. ارسال بار به این کشور، با توجه به مقصد بار در هند، در یک بازه ۲۰ تا ۲۵ روز انجام می شود. البته مسائلی مانند زمان مورد نیاز برای انجام امور گمرکی، تحویل و تخلیه بار در بنادر مبدا و مقصد، مسیر صدور مجوزهای لازم و مواردی از این قبیل نیز، در این زمان بندی تاثیرگذار هستند و می توانند باعث افزایش یا کاهش این زمان شوند.

ارسال بار به هند با نازلترین قیمت

برای تجار ایرانی، هزینه انتقال بار، یکی از موارد بسیار مهمی است که در حوزه صادرات یا واردات کالا در نظر گرفته می شود و معمولا، مهمترین دغدغه بازرگانان، انتخاب روندی است که علاوه بر تضمین سلامت و امنیت کالا در مسیر انتقال و تحویل آن در مقصد مورد نظر، از هزینه مناسبی نیز برخوردار باشد.
ارسال بار به هند، علاوه بر هزینه های مورد نیاز برای اجاره کشتی، هزینه اسکله، هزینه های مربوط به ترخیص کالا از گمرک، هزینه های تخلیه بار در مقصد و مواردی از این قبیل را نیز در بر خواهد گرفت.
افتخار ما این است که با انتخاب بهترین ها، محموله های شما را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه، به هر یک از بنادر هند که در نظر دارید، انتقال می دهیم. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

ارسال بار به هند با نازلترین قیمت

اگر با یک شرکت معتبر در زمینه ارسال کالا بین هند و ایران همکاری کنید، به طوری که به انجام کارهای تجاری در هند مسلط باشد در این مرحله هزینه زمانی شما کاهش خواهد یافت و کالاهای شما سریع‌تر به داخل کشتی بارگیری و ارسال خواهد شد

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.