ارسال بار به هند به مقصد بندر کاندلا
ارسال بار به هند

بندر کاندلا در شمال شرقی هند قرار دارد و به دلیل موقعیت قرار گیری خود، به عنوان یکی از بنادر بسیار مهم در اقیانوس هند محسوب می شود و به همین علت، در ارسال بار به هند بسیار مورد توجه تجار مختلف از جمله بازرگانان ایرانی قرار دارد.

بندر کاندلا هند

بندر کاندلا در ایالت اوریسا در شمال شرقی هند قرار دارد. ترافیک قابل توجه این بندر که بنا بر آمارهای سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۱۵ میلیون تن کالای مختلف بوده، این بندر را به یکی از مهمترین مقاصد برای تجارت دریایی با کشور هند تبدیل کرده است. این بندر در سال ۱۳۹۷ و بر اساس توافق میان ایران و هندوستان، به عنوان بخشی از خط دوم کشتیرانی مستقیم ایران و هند و در مسیر میان بمبئی و چابهار در نظر گرفته شد.

ارسال بار به هند

در ارسال بار به هند به مقصد بندر کاندلا، امکان حمل و انتقال محموله های گوناگونی از قبیل انواع فلزات مختلف مانند فولاد، محصولات معدنی از قبیل سنگ ها و کانی های مختلف، چوب، انواع الکل صنعتی و غیر صنعتی و محصولات شیمیایی و پلیمری وجود دارد.

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر کاندلا، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.