ارسال بار به آفریقا

ارسال بار به آفریقا با نازلترین قیمت و در کوتاهترین بازه زمانی از مبدا ایران به بنادر پر ترافیک آفریقا

ارسال بار به آفریقا

اعتماد دریای پارس

همراه شما در مسیر تجارت آفریقا

ارسال بار به آفریقا از طریق حمل و نقل دریایی

بیش از 90 درصد مسیرهای ارتباطی قاره آفریقا با سایر کشورهای دنیا از طریق مسیر آبی است؛ از این رو، ارسال بار از طریق کشتی به این قاره، از نظر هزینه و همچنین حفظ سلامت محموله، بسیار مناسب تر از سایر روش های ارسال محموله از طریق خطوط هوایی یا مسیر زمینی (از طریق کشور مصر) است.

چرا دریایی

انتقال بار از طریق کشتی به این قاره، از هزینه پایین تری برخوردار است و برای محموله های سنگین نیز، مناسب تر خواهد بود.

چه نقاطی

ارسال بار به آفریقا از طریق بندرعباس، بندر بوشهر، بندر امام خمینی، بندر خرمشهر و بندر چابهار و کلیه نقاط ایران به بنادر مشهور آفریقا مانند بندر ابیجان، بند دارالسلام، بندر کوتونو، بندر دوربان، بندر مومباسا، بندر داکار و بندر لیبریا

چه محصولاتی

هر نوع محموله تجاری و غیر تجاری قابلیت انتقال به قاره آفریقا از طریق مسیر دریایی را دارد.

ارسال بار به افریقا در کمترین زمان

با توجه به اینکه محموله مورد نظر، در چه نقطه ای از ایران به مقصد آفریقا بارگیری شود، زمان انتقال محموله متفاوت خواهد بود. مسیر دریایی بین بنادر ایران و قاره آفریقا، نسبتا طولانی است و ارسال هر محموله، با توجه به فاصله بنادر مبدا و مقصد، بین 30 تا 50 روز طول می کشد. عوامل متعددی مانند انجام امور گمرکی، بارگیری بار در بندر مبدا، صدور مجوزهای مختلف و…، می توانند بر این زمان تاثیرگذار باشند.

ارسال بار به افریقا

اگر با یک شرکت معتبر در زمینه ارسال کالا به آفریقا همکاری کنید، به طوری که به انجام کارهای تجاری در افریقا مسلط باشد در این مرحله هزینه زمانی شما کاهش خواهد یافت و کالاهای شما سریع‌تر به داخل کشتی بارگیری و ارسال خواهد شد

ارسال بار به آفریقا با نازلترین قیمت

اگرچه انتقال بار از طریق مسیر آبی به آفریقا، در مقایسه با مسیرهای زمینی بسیار کم هزینه تر است، اما این هزینه چندان ناچیز نخواهد بود و برای بازرگانان ایرانی، بسیار حائز اهمیت است. در ارسال بار به آفریقا، هزینه انتقال محموله از طریق کشتی، به عوامل مختلفی از جمله هزینه اجاره کشتی، هزینه های مربوط به بارگیری کالا از نقاط مختلف ایران به بنادر این کشور و همچنین بارگیری محموله از اسکله به داخل کشتی، هزینه های گمرک و صدور مجوزهای ترخیص کالا، هزینه های تخلیه بار در مقصد و تحویل آن در آدرس مشخص شده توسط مشتری و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

ارسال بار به آفریقا

تلاش ما در شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، انتقال محموله های مورد نظر شما به بهترین شرایط و مناسب ترین هزینه به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا است و رضایت شما مشتریان گرامی، سرمایه ای بسیار ارزشمند برای ما خواهد بود. شما می توانید برای استعلام زمان و هزینه مورد نیاز برای ارسال هر نوع محموله تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هر یک از بنادر پر تردد قاره آفریقا، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.پاسخ به این سوال بسیار آسان است. اگر بار شما به اندازه‌ای است که یک کانتینر را پر می‌کند، بهتر است از روش FCL استفاده کنید و در صورتی که قصد دارید خرده بار وارد کنید، باید از روش LCL استفاده کنید. از نظر اقتصادی هزینه حمل یک کانتینر کامل، در حدود 75 درصد، کمتر از روش LCL است. اما با این حال، در زمان انتخاب روش حمل نقل، باید دو مورد زیر را در نظر داشته باشید.
1. زمان ارسال کانتینر LCL حدود 1 الی 2 هفته بیشتر از از زمان ارسال کانتینرهای FCL است
2. محموله LCL به دلیل کار اضافی، مستعد آسیب است

 

سفارش ارسال بار به آفریقا

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.