ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر کیپ تاون
ارسال بار به آفریقا

بندر کیپ تاون، در شهر کیپ تاون در کشور آفریقای جنوبی قرار دارد. این بندر، یکی از قدیمی ترین بنادر آفریقا است که به دلیل امکان پذیرش محموله های قابل ارسال از طریق کانتینرها، در ارسال بار به آفریقا از مبدا ایران و با استفاده از مسیر آبی، یکی از گزینه های مهم برای بازرگانان ایرانی محسوب می شود.

بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی

بندر کیپ تاون در سال ۱۶۵۲ با مشارکت دولت وقت هلند در شهر کیپ تاون در استان کیپ غربی در کشور آفریقای جنوبی تاسیس شد و تقریبا تا اواسط دهه ۱۸۰۰ میلادی، فعالیت آنچنان چشمگیری نداشت. پس از این زمان و اشغال آفریقای جنوبی توسط بریتانیا، تجارت دریایی از طریق این بندر رونق گرفت و به یکی از مقاصد مهم در ارسال بار به آفریقا تبدیل شد. بندر کیپ تاون دارای ۳۴ اسکله مختلف است که ۶ اسکله با عمق ۱۵.۹ متری از این تعداد، میزبان کشتی های بزرگ حمل کننده محموله های کانتینری هستند.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر کیپ تاون  

بندر کیپ تاون، یک بندر با ظرفیت پذیرش ۲۴ میلیون تن کالا است و ۳۴ اسکله مختلف آن، تقریبا تمامی کالاهای قابل حمل با انواع کانتینرها مانند کالاهای فله (قهوه، چایی، نمک، شکر، گندم و…) ماشین آلات صنعتی، تجهیزات پزشکی، مواد شیمیایی، انواع مایعات خوراکی و غیرخوراکی و… را پذیرش می کنند.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر کیپ تاون، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.