ارسال دریایی بار

ارسال دریایی بار به اقصی نقاط جهان، با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه در شرکت

اعتماد دریای پارس

اعتماد دریای پارس

سریع، حرفه‌ای، قابل اعتماد

چرا اعتماد دریای پارس

ارسال دریایی بار
به نقاط مختلف
جهان

انتقال کالا از مبدا ایران به بنادر تجاری در اقصی نقاط جهان یا بالعکس و با استفاده از حمل و نقل دریایی، یکی از مقرون به صرفه ترین روش هایی است که بازرگانان، برای انتقال کالاهای خود در نظر می گیرند. 

در گروه ها و دسته بندی های مختلف کالاهای مورد تایید برای صادرات به کشورهای دیگر یا واردات به ایران، تعداد بسیار زیادی از اجناسی وجود دارد که ارسال آنها به روش حمل و نقل زمینی یا هوایی، به دلیل هزینه بالای ارسال، وزن و حجم بیش از اندازه محموله، خاص بودن نوع کالا یا مواردی از این قبیل، امکان پذیر نیست یا هزینه بسیار سرسام آوری را در پی خواهد داشت. 

در مقابل، ارسال دریایی بار، علاوه بر تنوع روش های ارسال، هیچ یک از مشکلاتی که در دو روش دیگر ارسال کالا وجود دارد را نخواهد داشت و انتخاب بسیار مناسبی برای بازرگانان خواهد بود.

ارسال-دریایی-بار

روش های ارسال دریایی بار

روش FCL یا حمل فول بار

زمانی که محموله مورد نظر شما، تمام حجم یک کانتینر را اشغال کرده و در هیچ بخشی از کانتینر، امکان افزودن کالای دیگری وجود نداشته باشد، از روش حمل فول بار استفاده می شود. این روش، از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه است زیرا شما نیازی به پرداخت هزینه برای هر متر مکعب از کانتینر نخواهید داشت و هزینه اجاره یک کانتینر کامل را پرداخت خواهید کرد.

روش LCL با حمل خرده بار

این روش، برعکس روش LCL عمل می کند. در این حالت، حجم کالای شما که معمولا شامل کالاهای نمونه یا محصولات کوچک است، از حجم یک کانتینر کمتر است و بنابراین، فضای داخل کانتینر به صورت اشتراکی بین چند مشتری تقسیم خواهد شد. اگر حجم بار از یک کانتینر کامل کمتر باشد این روش کاملا به‌صرفه‌تر می‌باشد و گزینه ارزانتری محسوب می‌شود.

روش Bulk یا حمل فله

برای بعضی از کالاها (مصالح ساختمانی مانند سیمان، گچ یا آرد و ...)، حمل کالا در قالب بسته بندی هایی شامل کارتن یا پاکت انجام می شود. این دسته از کالاها با کانتینر منتقل نمی شوند و شیوه حمل فله برای ارسال آنها به کار گرفته خواهد شد و نوع متفاوتی از کشتی ها نیز، این دسته از بارها را منتقل می کنند. عموماً حمل به شیوه فله هزینه‌ها را بسیار کاهش خواهد داد.

time matters

ارسال دریایی بار در کمترین زمان

زمان بندی ارسال کالا از مبدا و تخلیه آن در مقصد مورد نظر، هم از لحاظ ایجاد هزینه های اضافی و هم از نظر تحویل مرسوله طبق توافق با تحویل گیرنده، در تجارت و صادرات و واردات بسیار حائز اهمیت است. مسیرهای دریایی از مبدا ایران به بندرهای تجاری در سراسر دنیا، فواصل بسیار متغیری دارد و زمان ارسال کالا از این مسیرها، می تواند بین چند روز تا حتی چند ماه نیز طول بکشد. در کنار این موضوع، مسائل دیگری مانند زمان مورد نیاز برای بارگیری و تخلیه بار در مبدا و مقصد، انتقال بار از نقاط مختلف ایران به بنادر تجاری جنوب کشور، صدور مجوزهای مربوطه در مبدا و مقصد و شرایط آب و هوایی، از جمله مواردی هستند که بر روی زمان بندی ارسال کالا تاثیر دارند.

اگر با یک شرکت معتبر در زمینه ارسال دریایی بار همکاری کنید، به طوری که به انجام کارهای ارسال دریایی مسلط باشد در این مرحله هزینه اضافی شما کاهش خواهد یافت و کالاهای شما سریع‌تر به داخل کشتی بارگیری و ارسال خواهد شد

ارسال دریایی بار با بهترین قیمت

حمل و نقل دریایی، معمولا به دلیل هزینه بسیار مناسبی که دارد، در مقایسه با حمل و نقل هوایی یا زمینی، بیشتر مورد پسند بازرگانان است. از طرفی، در میان شرکت های مختلف باربری بین المللی، به دلیل تفاوت در کیفیت و نوع خدمات ارائه شده در طول روند ارسال کالا از مبدا به مقصد، هزینه حمل بار با کشتی نیز متغیر است. در شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، خدمات ارسال بار از طریق هر یک از بنادر ایران به مقصد بنادر تجاری در سراسر جهان، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هر یک از بنادر تجاری در سراسر دنیا، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

سفارش ارسال دریایی بار

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.