حمل بار از ایران به اقصی نقاط جهان
حمل بار از ایران از طریق مسیر آبی

حمل بار از ایران به مقاصد مختلف در سراسر جهان شامل محموله های مختلف تجاری از قبیل صادرات فرآورده های نفتی و غیر نفتی ایران (شامل محموله های خشکبار، خرما، مواد غذایی مختلف، محصولات پتروشیمی، قیر و…) و محموله های غیر تجاری مانند اسباب و اثاثیه مسافران و مواردی از این قبیل است و بر اساس نوع و حجم کالا و همچنین، مقصد ارسال آن، هزینه و بازه زمانی خاصی را نیاز دارد.

شرایط حمل بار از ایران به کشورهای مختلف با کشتی

هزینه، زمان و سایر شرایط فریت بار از هر یک از شهرهای ایران به مقصد کشورهای مختلف دنیا، به عواملی مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل، روش ارسال بار است. شرایط، مزایا و معایب حمل بار از ایران توسط روش ارسال دریایی بار یا ارسال با کشتی عبارتند از:

  • هزینه این روش در مقایسه با ارسال زمینی و هوایی کمتر است. 
  • امکان ارسال حجم بسیار بیشتری از محموله مورد نظر در این روش وجود دارد.
  • زمان ارسال در روش حمل دریایی، بیشتر از روش های ارسال هوایی و زمینی است. 
  • این روش برای ارسال محموله های حساس (مانند دارو) مناسب نیست.
ارسال بار از بندر شهید رجایی
  • در برخی از کشورهای فاقد مرز آبی، امکان استفاده از این روش به تنهایی وجود ندارد و باید به صورت ترکیبی با روش ارسال زمینی یا هوایی استفاده شود. 
  • شرایط آب و هوایی می توانند باعث ایجاد تاخیر یا حتی آسیب بیشتر در این روش در مقایسه با ارسال زمینی و دریایی شود. 
  • در صورت ایجاد مشکل برای بنادر ایران (تعطیلی، مشکلات گمرکی و…)، اتلاف زمان شما در ارسال محموله از ایران اجتناب ناپذیر است. 

حمل بار از ایران به کشورهای مختلف با نازلترین قیمت و در کوتاهترین زمان

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر نقطه دیگر مورد نظر شما بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیرهای دریایی، زمینی یا هوایی به مقصد دلخواه شما انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به هر یک از کشورهای جهان، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.