فریت بار به بندر آبیجان در محصولات فاسد شدنی
فریت بار به بندر آبیجان

بندر آبیجان یکی از بنادر تجاری قاره آفریقا است که در شهر آبیجان کشور ساحل عاج و در امتداد خلیج گینه قرار دارد و به عنوان یکی از بنادر مهم این کشور در تجارت دریایی و ارسال بار به آفریقا شناخته می شود. در فریت بار به بندر آبیجان، امکان ارسال محموله های مختلفی وجود دارد که از این بین، موضوع حمل محصولات فاسد شدنی، از حساسیت بیشتری برخوردار است.

شرایط فریت بار به بندر آبیجان در محصولات فاسد شدنی

ارسال محصولات مختلف به قاره آفریقا از طریق مسیر آبی، به دلیل شرایط آب و هوایی آن منطقه، مستلزم رعایت موارد متعددی است. اهمیت رعایت این موارد در زمانی که فریت بار از طریق مسیر آبی، شامل محصولات فاسد شدنی از قبیل فرآورده های گوشتی، میوه و سبزیجات و امثال آن باشد؛ بسیار بیشتر است. به طور کلی، در نظر داشتن شرایط زیر در فریت محموله های فاسد شدنی، نقش موثری در انتقال امن و بدون دردسر این محصولات و جلوگیری از ایجاد خسارت های مالی هنگفت برای بازرگانان دارد:

  • در فریت بار به بندر آبیجان، تمام محموله های فاسد شدنی باید دارای بسته بندی وکیوم برای جلوگیری از ورود هوا به داخل بسته بندی باشند. 
  • بسته بندی محصولات باید دارای مقاومت کافی باشد تا در حین جابجایی، آسیب نبیند. 
  • حمل محموله های فاسد شدنی، صرفا باید توسط کانتینرهای یخچال دار استاندارد و سالم انجام شود. 
  • کشتی های کانتینربر برای حمل این محموله ها، باید دارای فضای متناسب با قرارگیری ایمن کانتینرهای یخچال دار باشند.
ارسال بار به بندر آبیجان
  • کوتاه بودن برنامه زمانی در فریت بارهای فاسد شدنی به مقصد بندر آبیجان، نقش مهمی در کاهش احتمال فاسد شدن بارها به دلیل شرایط آب و هوایی مسیر انتقال دارد. 
  • در فریت بار به بندر آبیجان، تا حد امکان بهتر است که بارگیری و تخلیه محموله های فاسد شدنی، با فاصله کوتاهی از زمان خروج از انبار یا کشتی انجام شود و محموله ها در بندر مبدا یا مقصد، نگهداری نشوند. 

فریت بار به بندر آبیجان با نازلترین قیمت و در کوتاهترین زمان

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به مقصد بندر آبیجان در ساحل عاج انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد این بندر، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.