هزینه فریت بار به چین
ارسال بار به چین

کشور چین، یکی از پرترافیک ترین مقاصد تجاری و غیرتجاری در دنیا به شمار می آید که روزانه، میزبان میلیون های تن محموله مختلف از کشورهای مختلف است. فریب بار به چین از طریق مسیرهای هوایی، آبی یا زمینی انجام می شود و عوامل متعددی در هزینه ارسال محموله های گوناگون به این کشور، تاثیرگذار خواهند بود که در ادامه این مطلب، به معرفی آنها می پردازیم.  

عوامل موثر در هزینه فریت بار به چین

حجم روزانه ترافیک باری از سراسر جهان به مقصد چین، این کشور را به یکی از کلیدی ترین مقاصد تجاری در دنیا تبدیل کرده است و از این رو، هزینه ارسال بار به چین، یکی از مهمترین مواردی است که تجار و بازرگانان کشورهای مختلف، باید پیش از اقدام به ارسال هر نوع محموله و با هر روش به مقصد کشور چین، به طور دقیق از آن مطلع باشند. هزینه فریت بار به چین، به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • روش فریت بار به چین

ارسال بار به کشور چین از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی انجام می شود که از این بین، بیشترین هزینه مربوط به ارسال هوایی و کمترین هزینه مربوط به ارسال دریایی است. (در مورد کشورهای هم مرز با چین، معمولا ارسال زمینی نسبت به دریایی، هزینه کمتری دارد.)

  • نوع بار

در صورتی که محموله مورد نظر، دارای شرایط ویژه باشد (محموله های دارویی، فاسد شدنی، قطعات حساس صنعتی، نفت و گاز، مواد شیمیایی خاص یا قابل اشتعال و موارد مشابه)، باید تمهیدات خاصی برای ارسال آن در نظر گرفته شود که فراهم کردن این تمهیدات، هزینه فریت بار به چین را افزایش می دهد. 

فریت بار به چین
  • حجم بار

با افزایش حجم بار و نیاز به در نظر گرفتن وسایل حمل و نقل بیشتر، طبیعتا هزینه ارسال بار به چین نیز افزایش می یابد؛ با این وجود، در برخی از مواقع، حتی در صورت کم بودن حجم بار، به دلیل خاص بودن شرایط ارسال محموله، ممکن است هزینه بیشتری را بپردازید. 

  • هزینه های گمرک و اخذ مجوزهای مربوطه

بخشی از هزینه فریت بار به چین، مربوط به دریافت مجوزهای صادرات کالا یا انتقال بار از کشور مبدا، هزینه گمرک و هزینه مجوزهای واردات و تخلیه بار در کشور چین است.  

  • هزینه های حمل و نقل

فارغ از اینکه شما چه روش ارسالی را برای فریت بار به چین انتخاب می کنید؛ بخشی از هزینه های شما مربوط به حمل کالا از مبدا به بندر، فرودگاه یا محل مورد نظر برای بارگیری کالا در ارسال زمینی است. 

فریت بار به چین با نازلترین قیمت و در کوتاهترین زمان

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از هر نقطه از ایران یا سایر کشورهای دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیرهای هوایی، دریایی یا زمینی به هر یک از شهرهای مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.