اهمیت بیمه محموله ها در ارسال بار به چین
ارسال بار به چین

در ارسال بار به چین به وسیله کشتی و از طریق مسیرهای آبی، درست مانند ارسال از مسیر هوایی یا زمینی، بیمه کردن محموله ها از اهمیت زیادی برخوردار است و عدم توجه به این موضوع، در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده می تواند خسارت های بسیار سنگینی را برای بازارگانان به دنبال داشته باشد. 

چرا باید محموله ها را در ارسال بار کشتی، بیمه کنیم؟

بیمه کردن بار در هر نوع شیوه ارسال (زمینی، هوایی و دریایی) و بدون در نظر داشتن حجم محموله، یکی از اصلی ترین مواردی است که علاوه بر تضمین ارسال ایمن کالا، می تواند از بروز خسارت های مالی جدی برای شرکت های ارسال کننده کالا یا صاحبان این محموله ها جلوگیری کند. این موضوع در ارسال بار به چین یا هر مقصد دیگر از طریق مسیرهای آبی اهمیت دو چندانی پیدا می کند؛ دلیل اصلی این اهمیت نیز، مربوط به حجم بالای محموله ها در این نوع ارسال، شرایط خاص مسیر آبی، طولانی بودن زمان ارسال کالا و همچنین، وضعیت خاص محموله هایی است که ممکن است به دلایل مختلفی در حین حمل، بارگیری و تخلیه دچار آسیب شده یا حتی به دلیل عدم تامین امنیت کافی، تمام یا بخشی از آنها سرقت شود. از این رو، بهتر است نسبت به بیمه کردن تمام محموله هایی که تصمیم به ارسال به چین یا هر مقصد دیگر از هر مسیر به ویژه مسیرهای آبی دارید؛ غافل نشوید و این موضوع را جدی بگیرید. 

ارسال بار به چین

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.