ارسال خرده بار به چین
ارسال خرده بار به چین

گاهی اوقات برخی از محموله های مورد نظر تجار برای ارسال به کشور چین، وزن و ابعاد پایینی دارند و معمولا با وسیله های نقلیه کوچک تر منتقل می شوند. انتقال این محموله ها به جای ارسال بار به چین، در دسته ارسال خرده بار به چین قرار می گیرد و معمولا هزینه کمتری را نیز برای انتقال به بازرگانان تحمیل می کند.

ارسال خرده بار به چین به چه روش هایی انجام می شود؟

محموله هایی که با نام خرده بار شناخته می شوند، معمولا حجم کمتری را نسبت به کالاهای دیگر اشغال می کنند و به همین دلیل، به شکل تکی ارسال نمی شوند و پس از انباشت و رسیدن به حجم قابل قبول (حجمی که ارسال آن از نظر زمان و هزینه برای بازرگانان به صرفه باشد.) از یکی از سه طریق زیر قابل ارسال به چین یا هر مقصد دیگر هستند:

  • حمل دریایی خرده بار: در این روش، معمولا از کانتینرهایی با ظرفیت ۲۰ فوت یا کمتر برای ارسال این محموله ها استفاده می شود.
  • حمل زمینی خرده بار: کالاهای خرده بار در روش ارسال زمینی، معمولا در قالب گروپاژ و در کنار کالاهای دیگر به وسیله کامیون ها حمل می شوند.
  • حمل هوایی خرده بار: ارسال خرده بار به چین از طریق حمل و نقل هوایی معمولا به ندرت اتفاق می افتد زیرا رزرو کردن کل هواپیما برای ارسال چنین محموله هایی هزینه بسیار بالایی دارد و از طرفی، منتظر ماندن برای انباشت کالاهای بازرگانان دیگر و به صرفه تر شدن هزینه ارسال نیز، توجیه اقتصادی ندارد.
ارسال خرده بار به چین

سفارش ارسال خرده بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.