ارسال بار به هند به مقصد بندر موندرا- بخش اول
ارسال بار به هند

بندر موندرا، بزرگترین بندر کانتینری در هندوستان است که در ایالت گجرات در غرب این کشور قرار دارد. قرارگیری بندر موندرا در این ایالت و تمرکز نزدیک به ۲۰ درصد از حجم کلی تولیدات صنعتی هند در آنجا باعث شده تا ارسال بار به هند به مقصد این بندر، نسبت به سایر بنادر دیگر این کشور به ویژه برای تجار ایرانی، بهتر و مقرون به صرفه تر باشد.

معرفی بندر موندرا

بندر موندرا یکی از بنادر خصوصی در هندوستان است که در سال ۱۹۹۸ توسط گروه آدانی و با نام بندر آدانی گجرات (GAPL) تاسیس شد اما کار خود را به طور رسمی در سال ۲۰۰۱ آغاز نمود. ۲ سال پس از آغاز به کار بندر موندرا، منطقه موندرا که این بندر در آن قرار دارد، به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چند محصولی در کشور هند ثبت شد و به دنبال آن، دو اسکله برای محموله های فله در ترمینال شماره ۲ این بندر عملیاتی گردید که در سال ۲۰۰۷، دو اسکله دیگر نیز به این تعداد اضافه شد. بندر موندرا بخشی از مسیر دریایی جاده ابریشم است و به همین علت، این بندر مقصد بسیار پرترددی برای ارسال بار به هند محسوب می شود.

ارسال بار به هند

بندر موندرا شامل ۹ اسکله مختلف در ترمینال های چند منظوره خود است که با توجه به امکانات هر یک از آنها، شرایط ارسال بار به هند برای محموله های فله و کانتینری با حجم های زیاد نیز، مهیا می شود؛ مشخصات هر یک از این اسکله ها به شرح زیر است:

نام اسکلهطول و عمق اسکلهحداکثر تناژ شناور قابل پذیرش بر حسب DWT
اسکله شماره یک۲۷۵ متر طول ۱۵.۵ متر عمق۷۵ هزار
اسکله شماره دو۱۸۰ متر طول ۱۳ متر عمق۳۰ هزار
اسکله شماره سه۲۲۵ متر طول ۱۴ متر عمق۶۰ هزار
اسکله شماره چهار۲۲۵ متر طول ۱۲ متر عمق۶۰ هزار
اسکله شماره پنج و شش۲۵۰ متر طول ۱۴ متر عمق۱۵۰ هزار
اسکله شماره هفت و هشت۱۷۵ متر طول ۱۲ متر عمق۴۰ هزار
اسکله شماره نه (اسکله بارج)۸۰ متر طول ۶ متر عمق۲۵۰۰

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به بندر موندرا در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال بار به هند به مقصد بندر موندرا برای محموله های تجاری و غیر تجاری مورد نظر خود، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.