ارسال بار به چین به مقصد بندر شنزن
ارسال بار به چین

بندر شنزن، یکی از بنادر تقریبا جدید چین است که در مجاورت اقیانوس آرام و بخش جنوبی دلتای مروارید در جنوب کشور چین قرار دارد. این بندر، یکی از مقاصد مهم تجار در ارسال بار به چین بوده و در ماه، میزبان بالغ بر 600 کشتی مختلف از سراسر جهان است.

بندر شنزن

این بندر، نزدیک به 17/3 درصد از درآمد ناخالص چین را به خود اختصاص می دهد و یکی از بنادر مهم این کشور است که در ارسال بار به چین، میزبان هزاران کشتی مختلف در سال خواهد بود. بندر شنزن، دارای 157 اسکله مختل است که 76 عدد از این اسکله ها برای پهلوگیری کشتی هایی با بیش از 10 هزار تن ظرفیت است. این بندر، دارای 260 کیلومتر خط ساحلی نیز هست و توسط شبه جزیره کوولون هنگ کنگ به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود. این بندر، یکی از پرترددترین بنادر جهان است و در بین بزرگترین بنادر کانتینر جهان نیز، رتبه سوم را به خود اختصاص می دهد.

ارسال بار به چین

کالاهای قابل حمل به بندر شنزن

بندر شنزن چین، سومین بندر کانتینری جهان است و از لحاظ حجم واردات و صادرات، جزو بنادر پرترافیک کشور چین است. عمده ترمینال های این بندر، ویژه تخلیه و بارگیری کانتینرها طراحی شده است و از این رو، در ارسال بار به چین، امکان انتقال محموله های کانتینری مانند ماشین آلات صنعتی، مواد و تجهیزات پزشکی، انواع مواد شیمیایی خشک، انواع کالاهای عمومی و همچنین انواع مواد خوراکی یخچالی و غیر یخچالی، امکان ورود به این بندر را دارند.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر شنزن، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.