ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر دارالسلام تانزانیا
ارسال بار آفریقا

دارالسلام، یک شهر بندری و پایتخت پیشین کشور تانزانیا است که نزدیک به 4.5 میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از شهرهایی است که میزبان تجار مختلف برای ارسال بار به آفریقا است. بندر دارالسلام تانزانیا، در ساحل اقیانوس هند و در بخش شرقی شهر دارالسلام قرار دارد.

بندر دارالسلام تانزانیا

این بندر، اصلی ترین بندر تجاری در کشور تانزانیا است که ظرفیت 4.1 میلیون تن برای کالاهای غیر مایع و 6 میلیون تن ظرفیت برای ذخیره یا جابجایی کالاهای مایع دارد. تعداد اسکله های این بندر، 11 عدد است که طولی معادل 2600 متر را به خود اختصاص می دهند. همچنین تعداد بندرگاه های موجود در بندر دارالسلام، 1 تا 7 بندر برای انواع محموله های خشک و فله و همچنین 8 تا 11 بندر برای انواع محموله های کانتینری دارد. ظرفیت دپوی کانتینری در این بندر نیز، معادل 14500 کانتینر مختلف است.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر دارالسلام تانزانیا

بندر دارالسلام تانزانیا، دارای چندین بندر برای ارسال محموله های عمومی (کالاهای تجاری و غیرتجاری)، ترمینال کانتینری برای حمل و جابجایی انواع محموله های صنعتی مانند ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، کالاهای پزشکی و…، ترمینال حبوبات برای جابجایی انواع محموله های خشک مانند حبوبات و کالاهای فله و غلات، ترمینال روغن برای حمل انواع روغن های خوراکی مایع و جامد است. البته در ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر دارالسلام، محموله های دیگری مانند مواد نفتی نیز جابجا می شود اما معمولا حجم آنها در مقایسه با سایر بنادر آفریقا، قابل توجه نیست.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر دارالسلام تانزانیا، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.