ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر آبیجان ساحل عاج
ارسال بار به آفریقا

بندر آبیجان ساحل عاج، یکی از مهمترین بنادر قاره آفریقا است که در شهر آبیجان در کشور ساحل عاج قرار دارد و در ارسال بار به آفریقا، میزبان تجار و بازرگانان از کشورهای مختلف از جمله ایران است. این بندر، در کرانه خلیج گینه قرار دارد و از لحاظ اقتصادی، به عنوان پاشنه آشیل کشور ساحل عاج برشمرده می شود و بیش از 90 درصد تجارت خارجی این کشور، از طریق این بندر انجام می شود.

بندر آبیجان ساحل عاج

این بندر بزرگ، یکی از پرترافیک ترین بنادر آفریقا است که دارای 3 ترمینال مختلف نفتی، معدنی و غلات است که ظرفیت دپویی معادل 22000 کانتینر را دارد. طول اسکله این بند، حدود 1000 متر است و نزدیک به 30 هکتار برای دپوی کانتینرها در آن فضا در نظر گرفته شده است. بندر آبیجان دارای تجهیزات بسیار خوبی نیز برای جابجایی و حمل بار از جمله لیفتراک های 4 تنی، 12 تنی، 15 تنی و 32 تنی به همراه تریلی های با تناژ 40 تن، جرثقیل های قدرتمند با تناژ 40 تن و… است و به همین دلیل، یکی از مقاصد مناسب برای انتقال محموله های سنگین در ارسال بار به آفریقا است.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر آبیجان ساحل عاج

بندر آبیجان ساحل عاج، دارای 3 ترمینال مختلف نفتی برای جابجایی محموله های حاوی نفت خام و مشتقات نفتی و همچنین مواد شیمیایی مختلف، ترمینال مواد معدنی برای انتقال محموله های مواد معدنی و سنگ های مختلف ساختمانی و…. و ترمینال غلات برا انتقال محموله های خشک مانند گندم، ذرت، جو و سویا است. در ارسال بار به آفریقا به ویژه برای محموله های شامل غلات، این بندر به دلیل دارا بودن امکانات مناسب، یکی از بهترین گزینه ها است.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر آبیجان ساحل عاج، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.