ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر اونه
ارسال بار به آفریقا

بندر اونه، یکی از مهمترین بنادر آفریقا است که در کشور نیجریه قرار دارد. این بندر به دلیل قرارگیری در یکی از بزرگترین مناطق آزاد دارای ذخایر نفت و گاز در دنیا، مقصد بسیار مهمی برای ارسال بار به آفریقا برای تجار و بازرگانان کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران در نظر گرفته می شود و هر روزه، میزبان طیف وسیعی از محموله های گوناگون است.

ارسال بار به آفریقا از طریق مسیر دریایی به بندر اونه نیجریه

بندر اونه در نزدیکی یکی از بزرگترین ذخایر نفت و گاز آزاد دنیا در کشور نیجریه قرار دارد و از این رو، ترافیک این بندر در مقایسه با سایر بنادر این کشور و حتی قاره آفریقا، در سطح بالایی است به طوری که نزدیک به ۶۵ درصد از حجم صادرات دریایی نیجریه از طریق بند اونه انجام می شود. این بندر دارای ۲ دستگاه لیفتراک ۳۲ تنی و ۴ لیفتراک ۱۰ تنی است و علاوه بر این موارد، تعداد ۱۵ دستگاه تریلی برای جابجایی محموله های مختلف را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و از نظر امکانات لجستیک، یکی از مقاصد پرطرفدار برای ارسال بار به آفریقا شناخته می شود.

مساحت کل محوطه بندری در بندر اونه، برابر ۱۸/۵ هکتار است که از این مقدار، ۱۶۵۰۰۰ متر مربع آن به محوطه نگهداری کانتینری اختصاص دارد و ظرفیت سالانه عملیات کانتینری در این بندر نیز؛ به 14000TEU می رسد.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر اونه 

بندر اونه، یک بندر چند منظوره است و علاوه بر کالاهای قابل حمل با انواع مختلف کانتینرها، کالاهای عمومی، محموله های صنعتی، تجهیزات حفر و استخراج نفت، و مورادی از این قبیل را نیز، پذیرش می کند.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر اونه در نیجریه، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.