ارسال بار به چین به مقصد بندر گوانگجو
ارسال بار به چین

بندر گوانگجو، یکی از بنادر پرترافیک و شلوغ در کشور چین است که در استان گوانگ دانگ در جنوب چین قرار دارد. حجم ترافیک این بندر و محموله های کانتینتری و غیرکانتینری وارد شده به آن که از بیش از ۳۰۰ بندر مختلف در نزدیک به ۸۰ کشور دنیا به این بندر ارسال می شوند باعث می شود تا بندر گوانگجو به عنوان یکی از مقاصد اصلی بازرگانان کشورهای مختلف از جمله ایرانی در ارسال بار به چین در نظر گرفته می شود.

بندر گوانگجو چین

این بندر، در شهر گوانگجو در استان گوانگ دانگ واقع در جنوب چین قرار دارد. این شهر به علت قرارگیری در دلتای رود مروارید، یکی از مهمترین بنادر کانتینری چین و جهان به شمار می آید. علاوه بر این، دسترسی این بندر به راه های ارتباطی ریلی، هوایی، آبی و جاده ای، حمل و نقل کالا به این بندر یا خروج محموله ها از آن و ارسال به سایر نقاط چین یا کشورهای دیگر را به سادگی میسر کرده و از این رو، اهمیت بندر گوانگجو را در ارسال بار به چین، دو چندان می کند.

ارسال بار به چین

کالاهای قابل حمل به بندر گوانگجو 

بندر گوانگو چین، یک بندر کانتینری است و تمام محموله های قابل ارسال با کانتینرهای مختلف از جمله محصولات کشاورزی، مواد غذایی، انواع ماشین آلات و کالاهای صنعتی، مواد معدنی مانند سنگ آهن، قطعات خودرو، انواع روغن های صنعتی و خوراکی، کودهای شیمیایی و مواردی از این قبیل، امکان انتقال به این بندر را دارند.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر گوانگجو، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.