ارسال بار به چین به مقصد بندر نینگبو-ژوشان
ارسال بار به چین

بندر نینگبو-ژوشان، یکی از بنادر بزرگ و شلوغ چین است که به دلیل ظرفیت قابل توجه برای پذیرش انواع محموله های کانتینری از سایر بنادر جهان، به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای ارسال بار به چین و انتقال انواع محموله های کشتی های کانتینری به این کشور در نظر گرفته می شود.

بندر نینگبو – ژوشان

این بندر در شهر نینگبو واقع در استان چجیانگ در کشور چین قرار دارد. حجم ترافیک کانتینتری این بندر تا حدی است که در بین شلوغ ترین بنادر چین، در جایگاه دوم قرار می گیرد و همچنین، با داشتن 26720000 TEU عملیات کانتینتری در سال 2021، به عنوان دومین بندر شلوغ جهان نیز شناخته می شود.

ارسال بار به چین

کالاهای قابل حمل به بندر نینگبو-ژوشان

بندر نینگبو-ژوشان در کشور چین، از جمله بنادر کانتینری مهم و دارای ظرفیت بالا در این کشور است که همانند بسیاری از بنادر کانتینری این کشور، ظرفیت پذیرش انواع کالاهای قابل حمله با کانتینرهای فله (مانند شکر، ذرت، گندم، جو و…)، محصولات یخچالی و فاسدشدنی (مانند گوشت، مرغ، سبزیجات، ماهی و…)، قطعات و ماشین آلات صنعتی و… را دارد و به دلیل تنوع بالای کالاهای قابل پذیرش، یکی از مقاصد مهم بندری در ارسال بار به چین است.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر نینگبو-ژوشان، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.