ارسال بار به چین به مقصد بندر تیانجین
ارسال بار به چین

بندر تیانجین، از جمله بنادر بزرگ چین و بزرگترین بندر موجود در بخش شمالی این کشور است و به عنوان دروازه اصلی تجارت دریایی این کشور با سایر بنادر جهان شناخته می شود. ظرفیت بالای پذیرش محموله های کانتینتری مختلف در بندر تیانجین، این بندر را به یکی از مقاصد اصلی در ارسال بار به چین از طریق مسیرهای آبی تبدیل کرده است.

بندر تیانجین

این بندر در شهر تیانجین و در نوار ساحلی شرقی کشور چین قرار دارد و به دلیل نزدیکی به استانهای مرکزی و شمالی این کشور و شهرهای مهمی از جمله پکن، امکان ارائه خدمات حمل و نقل به حدود ۲۱ شهر و منطقه در چین را دارد. بندر تیانجین دارای ۶ محوطه لنگرگاهی و ۲ اسکله موقت است که در سه شیفت مختلف و به صورت ۷/۲۴ در تمام طول سال پذیرای محموله های گوناگون قابل ارسال به چین است.

ارسال بار به چین

کالاهای قابل حمل به بندر تیانجین

بندر تیانجین در کشور چین، یکی از بنادر کانتینری با ظرفیت بالا در این کشور است که به تازگی نیز، بزرگترین ترمینال تخلیه LNG جهان در آن راه اندازی شده است. ارسال بار به چین به مقصد این بندر علاوه بر کالاهای کانتینری شامل محموله های فله مانند شکر، گندم، جو، ذرت و…، قطعات و ماشین آلات صنعتی، کالاهای فاسد شدنی و یخچالی و…، انواع محموله های نفتی و غیر نقتی را نیز پذیرش می کند.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال بار به چین برای محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر تیانجین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.