ارسال بار به هند به مقصد بندر چنای
ارسال بار به هند

بندر چنای که با نام بندر تامیل نادو یا مدرس سابق نیز شناخته می شود، بزرگترین بندر پس از بندر جواهر نعل نهرو (JNPT) در کشور هند است که در خط ساحلی خلیج بنگال در این کشور قرار دارد. در ارسال بار به هند، بندر چنای همیشه به عنوان یکی از مقاصد اصلی در نظر گرفته می شود و علت این موضوع نیز، وسعت این بندر و توانایی پذیرش حجم بالایی از محموله های کانتینری در آن است.

بندر چنای یا بندر مدرس سابق

بندر چنای یا تامیل نادو در شهر چنای و در ساحل کوروماندل در خلیج بنگال قرار دارد. این بندر در سال ۱۸۸۱ تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز، به عنوان یکی از فعال ترین بنادر در ارسال بار به هند شناخته می شود و از آن با نام دروازه جنوب هند نیز، یاد می شود.تبادلات تجاری بندر چنای بسیار گسترده است و این بندر، با بیشتر از ۵۰ بندر بزرگ در سراسر جهان به شکل مستقیم در ارتباط است و از نظر مدیریت عملیات کانتینتری در میان بنادر جهان، در جایگاه ۸۶ ام قرار دارد.

ارسال بار به هند

در ارسال بار به هند، بندر چنای میزبان انواع محموله های کانتینری مختلف است اما در این بین، برخی از کالاها شامل سنگ آهن، سنگ، گرانیت، چرم، پنبه، خودرو، موتور سیکلت، محموله های نفتی، محصولات کشاورزی و منسوجات، ورود و خروج بیشتری به این بندر بزرگ در کشور هند دارند.

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر چنای، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.