ارسال بار به چین به مقصد بندر چینگدائو
ارسال بار به چین

بندر چینگدائو، پنجمین بندر شلوغ در کشور چین است و گاهی به عنوان پرترافیک ترین بندر این کشور برای ارسال بار به چین نیز شناخته می شود. حجم محموله های کانتینری و غیر کانتینری وارد شده به این بندر، یکی از اصلی ترین دلایلی است که چینگدائو به عنوان یکی از مقاصد اصلی در ارسال بار به چین برای تجار کشورهای مختلف از جمله بازرگانان ایرانی در نظر گرفته می شود.

بندر چینگدائو  

این بندر، در شهر چینگ دائو (یا سینگ دائو) در استان شاندونگ واقع در شرق چین قرار دارد. حجم ترافیک این بندر به ویژه در بخش محموله های کانتینری بسیار قابل توجه است به طوری که از ژانویه تا اکتبر سال ۲۰۲۱ این بندر نزدیک به ۱۹,۸۷۰,۰۰۰ TEU عملیات کانتری داشته است که در نوع خود، عدد بسیار بالایی است. حجم بالای تردد از این بندر، چینگدائو را به یک مرکز مهم تجاری در مسیر جاده ابریشم تبدیل کرده است و شرکت های کشتیرانی و تدارکاتی معتبری از جمله شرکت SITC International نیز، بخشی از مراکز خدماتی (لجستیکی) خود را در نزدیکی این بندر تاسیس کرده اند و امکان ارسال بار به چین به مقصد این کشور را تسهیل کرده اند.

ارسال بار به چین

کالاهای قابل حمل به بندر چینگدائو  

بخش بزرگی از طرفیت بندر چینگدائو به انتقال محموله های کانتینری اختصاص دارد و تقریبا هر محموله ای که قابلیت ارسال به چین توسط انواع کانتینرهای فله، یخچالی، اپن تاپ و… داشته باشد را می توانید به این بندر ارسال کنید. علاوه بر این، با تمهیدات انجام شده در این بندر در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ امکان ارسال بار به چین و به مقصد این کشور در مورد محموله های دیگری از قبیل دانه های خوراکی، فولاد، کودهای شیمیایی، زغال سنگ، محموله های فله مایع، مواد خام و سایر محموله های عمومی از طریق چهار محوطه بندری Dagang، Qianwan، Huangdao و Dongjiakou نیز وجود دارد.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر چینگدائو، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.