ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر دوربان آفریقای جنوبی
ارسال بار به آفریقا

بندر دوربان، یکی از شلوغ ترین بنادر منطقه جنوب صحرای آفریقا است که هر سال بیش از 31.4 میلیون تن از محموله های مختلف، از طریق آن جابجا می شود و در ارسال بار به آفریقا، یکی از مهمترین مقاصد تجار و بازرگانان از کشورهای مختلف به ویژه ایران است. شهر دوربان، سومین شهر بزرگ در کشور آفریقای جنوبی و مهمترین شهر بندری در قاره آفریقا است که علاوه بر نقش مهم آن در تجارت، یکی از پرجاذبه ترین شهرهای این قاره نیز هست.

بندر دوربان آفریقای جنوبی

در شهر دوربان، به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و دسترسی مناسب به بسیاری از کشورهای مهم قاره آفریقا و امکان ارسال بار به آفریقا از مبدا ایران در کوتاه ترین زمان ممکن، قابلیت مبادلات تجاری از طریق مسیرهای آبی فراهم شده است. بندر دوربان، در سال 1824 میلادی راه اندازی شد و هم اکنون، یکی از شلوغ ترین بنادر آفریقای جنوبی است و بیش از 60 درصد از کل درآمد این کشور از مبادلات تجاری دریایی را به خود اختصاص می دهد.

این بندر، دارای 58 اسکله مختلف است که جمعا مساحتی معادل 18.5 کیلومتر مربع را به خود اختصاص می دهند. حجم کشتی های جابجا شده از این بندر، سالانه بیشتر از 4500 کشتی گوناگون است که دارای محموله های مختلفی از ماشین آلات تا مواد نفتی و… هستند.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر دوربان آفریقای جنوبی

بندر دوربان، یکی از بزرگترین بنادر قاره آفریقا است و تقریبا کالا یا محموله ای وجود ندارد که جابجایی آن از طریق این بندر امکان پذیر نباشد. نفت خام و مشتقات نفتی مانند متان، اتان، پروپان و پارافین، مواد شیمیایی مانند فسفات، کربنات سدیم و سولفات، انواع مواد معدنی، کودهای شیمیایی، تجهیزات و مصالح ساختمانی مانند سنگ، سرامیک، کاشی، مواد خوراکی خشک مانند گندم، ذرت، شکر، نمک، خشکبار، مواد غذایی یخچالی مانند گوشت، مرغ، سبزیجات و محصولات کشاورزی، مواد پتروشیمی و خاک، از جمله موادی هستند که در ارسال بار به آفریقا، می توانند به این بندر وارد یا از آنجا، به مقصد دیگری صادر شوند.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر دوربان آفریقای جنوبی، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.