ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر داکار سنگال
ارسال بار به آفریقا

در ارسال بار به آفریقا، بنادر متعددی میزبان کشتی های مختلف از سراسر جهان به ویژه کشور ایران هستند و این قاره، به یکی از مهمترین مقاصد تجاری بازرگانان ایرانی تبدیل شده است. بندر داکار در کشور سنگال، یکی از بزرگترین و پرتردد ترین بنادر این قاره است که در شهر داکار (پایتخت کشور سنگال) قرار دارد.

بندر داکار سنگال

در سال 1866 میلادی، بندر داکار در شهر داکار، پایتخت سنگال راه اندازی شد. این بندر، مساحتی برابر 325 هکتار دارد و از لحاظ موقعیت جغرافیایی، یکی از بنادر مهم در قاره آفریقا است که آمریکای شمالی را به بخش جنوب آفریقا و اروپا را به آمریکای جنوبی متصل می کند.

این بندر از لحاظ ظرفیت نیز، یکی از بزرگترین بنادر آفریقا است و دارای انباری به ظرفیت 3000 کانتینر 20 فوتی، یک ترمینال فسفات، یک بندر غلات و ماهیگیری و یک مرکز تعمیرات تخصصی کشتی است و ترافیک باری عبوری از آن، بیش از 19 میلیون تن در سال است و برای ارسال بار به آفریقا از طریق مسیرهای آبی، یکی از مقاصد تجاری بسیار مناسب در نظر گرفته می شود.

تعداد اسکله های این بندر، شامل چندین اسکله بزرگ با پایه های بین 8 تا 13 متر عمق است که دو اسکله آن، تجهیزات مناسب برای حمل و ذخیره‌سازی مایعات فله ای مانند روغن، هیدروکربن های تصفیه شده و مشتقات نفتی و همچنین مواد جامد فله ای مانند گندم، برنج و مواد شیمیایی مانند فسفات را دارد.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر داکار سنگال

در ارسال بار به آفریقا و به مقصد بندر داکار، محدودیت خاصی برای محموله های ارسالی وجود ندارد و بسیاری از کالاهای مختلف مانند مواد غذایی، نوشیدنی، مواد نفتی مانند انواع هیدروکربن های تصفیه شده (متان، اتان، پروپان و…)، مشتقات نفتی مانند پارافین، مواد شیمیایی مختلف مانند فسفات و سولفور، انواع خشکبار، مواد ساختمانی مانند سنگ، کاشی، سرامیک و…، قابلیت انتقال از طریق کشتی به این بندر را دارند.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به بندر داکار سنگال، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.