ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر مومباسا کنیا
ارسال بار به آفریقا

بندر مومباسا، یکی از بنادر اصلی در کشور کنیا است که در کنار بنادر دیگری مانند کیلیندینی و ریتز، حجم بالایی از جابجایی محموله های تجاری و غیرتجاری در قاره آفریقا را به خود اختصاص می دهند. ارسال بار به آفریقا از مبدا ایران به مقصد بندر مومباسا، معمولا بین 15 تا 17 روز (بر اساس شرایط آب و هوایی و زمان مورد نیاز برای صدور مجوزهای لازم) طول می کشد و از طریق بندر جبل علی در کشور امارات متحده عربی انجام می شود.

بندر مومباسا کنیا

جزیره مومباسا در کشور کنیا، منطقه ای بکر با دسترسی عالی برای تجارت دریایی است. بندر مومباسا، یکی از بنادر موجود در این جزیره است که از اواخر قرن 19 میلادی، فعالیت خود را به عنوان یکی از بنادر تجاری مهم قاره آفریقا شروع کرده است.

این بندر، دارای ترمینال های مختلف ویژه محموله های نفتی و همچنین ترمینال ویژه کانتینرها است. ترمینال نفتی این بندر، شامل دو ترمینال مختلف کی پوو و شیمانزی است که علاوه بر نفت و مشتقات آن، امکان پذیرش و صادرات محموله های روغنی خوراکی را نیز دارند.

در ترمینال کانتینر این بندر نیز، ظرفیت 250000 تن در سال برای جابجایی بار در نظر گرفته است و برای 2300 کشتی حامل کانتینر که این بندر را به عنوان مقصد در ارسال بار به آفریقا انتخاب می کنند، گنجایش خواهد داشت.

ارسال بار به آفریقا

کالاهای قابل حمل به بندر مومباسا کنیا

این بندر، یکی از بزرگترین بنادر قاره آفریقا است که تقریبا محدودیت زیادی برای جابجایی کالا ندارد. در ارسال بار به آفریقا به مقصد بندر مومباسا، انواع کالاهای مختلف شامل کودهای کشاورزی، کالاهای فله مانند قهوه، چایی، نمک، شکر، گندم، ذرت، ماشین آلات صنعتی به ویژه تجهیزات کشاورزی، مواد غذایی مختلف، آهن و میلگرد، وسایل نقلیه سبک و سنگین، مواد شیمیایی مانند کربنات سدیم، نفت خام و مشتقات نفتی و انواع روغن های خوراکی، قابل ارسال از بنادر ایران به این بندر بزرگ در آفریقا را دارند.

سفارش ارسال بار به آفریقا

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در قاره آفریقا انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر مومباسا در کنیا، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.