کالاهای قابل ارسال بار به هند به مقصد بندر جواهر لعل نهرو
ارسال بار به هند

بندر جواهر لعل نهرو که با نام بندر ناواشیوا ی بمبئی نیز شناخته می شود، بزرگترین بندر کانتینری در هند است که در شهر بمبئی و منطقه ماهاراشترا قرار دارد. این بندر، ظرفیت قابل توجهی از محموله هایی را در ارسال بار به هند پشتیبانی می کند و با توجه به حجم عظیم معاملات، در میان 100 بندر بزرگ کانتینری در جهان قرار دارد.

کالاهای قابل حمل به بندر جواهر لعل نهرو  

این بندر، در سال 1989 فعالیت خود را به شکل گسترده آغاز کرد و با توجه به تعداد بالای اسکله ها و بنادر زیرمجموعه خود، بیش از 55 درصد از حجم جابجایی محموله های کانتینردار کشور هند را به خود اختصاص می دهد. ظرفیت کلی این بندر، حدود 5.05 میلیون کانتینر مختلف است و علاوه بر این مقدار، پذیرای کالاهای فله نیز خواهد بود. تعداد بندرگاه های موجود در بندر جواهر لعل نهرو، 12 بندر است و بیش از 30 ایستگاه برای حمل بار کانتینرها و انتقال آنها به یکی از 52 انبار موجود در خود است. این بندر، در ارسال بار به هند به ویژه برای بازرگانان ایرانی، یکی از مقاصد مهم و اصلی به ویژه برای کالاهای کانتینری است.

ارسال بار به هند

در ارسال بار به هند به مقصد بندر جواهر لعل نهرو، انواع محموله های کانتینری مانند منسوجات، فرش، ماشین آلات صنعتی و نساجی، مواد شیمیایی مختلف، مواد پتروشیمی و پلاستیک، فلزات مختلف غیرآهنی مانند آلومینیوم و همچنین کالاهای غیر کانتینری مانند روغن، گوشت و مواد دارویی، از جمله کالاهای قابل ارسال خواهد بود.

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر جواهر لعل نهرو، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.