ارسال بار به هند در محموله های غذایی و کشاورزی
ارسال بار به هند

مواد غذایی و محصولات کشاورزی، یکی از محصولاتی هستند که انتقال آنها از طریق مسیرهای آبی، نیازمند رعایت شرایط خاصی است. علت حساسیت نسبت به شیوه انتقال این مواد با کشتی، حفظ سلامت این مواد و پیشگیری از فاسد شدن آنها در طول مسیر است. از آنجایی که ارسال بار به هند از مسیر دریایی، مدت زمان قابل توجهی طول می کشد، رعایت اصول انتقال این مواد، می تواند از بروز خسارات مالی هنگفت ناشی از فساد زودهنگام این محموله ها جلوگیری کند.

ارسال محموله های غذایی و کشاورزی به هند

مواد غذایی و کشاورزی قابل صادرات به هند مانند انواع دانه ها، غلات، میوه ها، سبزیجات، مواد اولیه به کار رفته در تولید مواد غذایی کارخانه ای مانند انواع رنگ های خوراکی، نگهدارنده ها، اسیدها، شکر و…، در ارسال بار به هند از طریق مسیر آبی، توسط دو نوع کشتی زیر جابجا می شوند:

·        کشتی ‌های فله بر (Bulk Carriers)

این کشتی ها، عموما برای انتقال مواد غذایی خشک مانند آرد، ذرت، سویا، گندم، برنج، جو و… مورد استفاده قرار می گیرند. این کشتی ها، توسط جرثقیل های قاشقی یا پمپ های ویژه، پر و خالی می شوند. در ارسال بار به هند، انتقال این دسته از مواد غذایی با کشتی های فله بر، کمترین میزان آسیب را در طی جابجایی به این مواد وارد خواهد کرد.

·        کشتی‌های یخچال دار (Reefer Vessels)

مواد غذایی فاسد شدنی شامل میوه ها، سبزیجات، گوشت سفید و قرمز، ماهی و کلیه مواد غذایی که باید در دمای مشخصی نگه داری شوند، توسط این دسته از کشتی ها از بنادر ایران به هند ارسال می شوند. در این کشتی ها، به طور معمول بین 5-3 سردخانه وجود دارد که این مواد در داخل آنها جای داده می شوند.

ارسال بار به هند

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.