ارسال بار به هند در تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی
ارسال بار به هند

در ارسال بار به هند، یکی از سخت ترین و پر زحمت ترین روندها، مربوط به انتقال محموله های پزشکی است. این محصولات، از ظرافت خاصی برخوردارند و کوچکترین بی احتیاطی در جابجایی آنها چه در زمان بارگیری به داخل کشتی، چه در زمان حمل و نقل و چه در موقع تخلیه در بندر مورد نظر، می تواند باعث اختلال در عملکرد آنها و ایجاد آسیب های جدی به هر یک از این محصولات شود. از این رو ضروری است که این محموله ها به نحو صحیح از بنادر ایران به هند منتقل شوند.

ارسال تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی به هند

تجهیزات پزشکی، درمانی و قطعات به کار رفته در صنایع تولید مواد دارویی، بخشی از محموله هایی هستند که به وسیله کشتی های کانتینر دار از بنادر ایران به هند منتقل می شوند. علت استفاده از کشتی های ویژه حمل کانتینر برای انتقال این دسته از محصولات، جلوگیری از بروز آسیب هایی که می تواند در اثر حمل و نقل و در زمان بارگیری و تخلیه به این محموله ها وارد شود، است. در ارسال بار به هند در این محموله ها، نوع کانتینرهای به کار رفته برای انتقال آنها، معمولا از دسته کانتینرهای تمام بسته است اما در مواردی نیز، ممکن است به دلیل سایز وسیله خریداری شده، از کانتینرهای اپن تاپ نیز استفاده شود که البته چندان مرسوم نیست.

ارسال بار به هند

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.