ارسال بار به هند در محموله های پتروشیمی
ارسال بار به هند

صادرات به هند و انتقال محموله های مختلف به این کشور، دارای تنوع قابل توجهی است. نفت، گاز و محصولات پتروشیمی، یکی از همین محموله هاست. ارسال بار به هند در محموله های پتروشیمی، توسط کشتی های خاصی انجام می شود و شرایط و ضوابط مشخصی برای انتقال این محصولات از بنادر ایران به بنادر هند وجود دارد که باید از سوی بازرگانان یا شرکت های ارسال کننده این محموله ها به هند، رعایت شوند.

ارسال محموله های پتروشیمی به هند

نفت، گاز، بنزین، مشتقات نفتی و محموله های پتروشیمی مایع و جامد، توسط سه نوع کشتی زیر از بنادر ایران به هند منتقل می شوند:

  • کشتی های تانکر نفتی یا Oil Tankers (برای حمل نفت خام یا بنزین)
  • کشتی های حمل گاز یا Gas Carrier (برای حمل گاز و فرآورده های گازی و پتروشیمی)
  • کشتی های فله بر یا Bulk Carriers (برای حمل محموله های پتروشیمی جامد یا پودری)

در ارسال بار به هند برای این دسته از محموله ها، به دلیل ماهیت خطرناک و اشتعال زای این مواد، رعایت دستورالعمل انتقال مواد مشتعل زا ضروری است که این دستورالعمل ها، ممکن است بر روی هزینه و قیمت انتقال محموله از بنادر ایران به بنادر هند، تاثیرگذار باشند.

ارسال بار به هند

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.