ارسال بار به هند در تجهیزات و قطعات صنعتی
ارسال بار به هند

انواع محموله های صنعتی شامل تجهیزات و قطعات به کار رفته در کارخانه ها، کارگاه های تولیدی، صنایع مختلف نظامی و غیر نظامی، صنایع تولید کشتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و….، معمولا از طریق خطوط آبی و با استفاده از کشتی های کانتینتربر جابجا می شوند. در ارسال بار به هند، با توجه به حجم، وزن و شکل این قطعات، امکان استفاده از دو کانتینر بسته و اپن تاپ یا رو باز وجود دارد.

ارسال محموله های صنعتی به هند

در ارسال بار به هند برای این دسته از محموله ها، معمولا قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که مانع از آسیب دیدگی محموله در زمان بارگیری، انتقال و تخلیه می شود. به طور مثال، زمانی که از کانتینرهای اپن تاپ یا رو باز برای انتقال این محموله ها استفاده می شود، معمولا اجازه قرارگیری کانتینر دیگری بر روی این کانتینرها داده نمی شود تا علاوه بر حفظ سلامت بار داخل کانتینر، از احتمال سقوط کانتینر بالایی و ایجاد آسیب به سایر بخش های محموله داخل کشتی جلوگیری شود. علاوه بر این، ممکن است برخی از این تجهیزات، به علت کاربرد خاصی که دارند، نیازمند طی کردن مراحل مختلفی برای دریافت اجازه گمرک ایران و هند باشند و بدون داشتن مجوزهای لازم، امکان انتقال آنها وجود نخواهد داشت.

ارسال بار به هند

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.