مراحل تخلیه محموله کشتی در ارسال بار به چین
ارسال بار به چین

در ارسال به چین برای تمامی محموله های تجاری و غیر تجاری، همانند سایر نقل و انتقالات دریایی، باید مراحل مختلفی برای تخلیه محموله از کشتی به داخل فضای بندر طی شود. این مراحل، در حالت عادی بین 6-7 مرحله مجزا هستند اما در برخی از محموله ها، ممکن است تعداد این مراحل با توجه به نوع محموله و شرایط آن، از این مقدار کمتر با بیشتر شود.  

تخلیه محموله از کشتی به بنادر، چند مرحله دارد؟

در ارسال بار به چین، بیشتر کالاها جنبه تجاری و وارداتی دارند و شامل قوانین مربوط به واردات به این کشور می شوند. بخشی از این قوانین، مربوط به تخلیه بار از انبار کشتی یا عرشه آن با داخل اسکله، کامیون، واگن و… است. این بخش، شامل 7 مرحله به شرح زیر است:

  • باز کردن بار مرتب شده (صفافی شده)
  • انتقال کالاها به وسط دهانه انبار برای جابجایی توسط قلاب کشتی و جرثقیل
  • چیدن کالاها بر روی پالت، تور یا آویز
  • اتصال محموله به قلاب جرثقیل
  • هدایت بار از کشتی به محل تعیین شده در اسکله
  • آزاد کردن قلاب
  • تکرار این عمل تا زمان تخلیه کامل محموله درون کشتی
ارسال بار به چین

پس از پایان این مرحله، محموله های تخلیه شده، توسط کارگران و ماشین آلات نقل و انتقال کالا، به محل های موقت انبار کردن کالا فرستاده شده و پس از انجام مراحل اداری، به انبارهای موجود در بندر منتقل شده یا به وسیله برخی از وسایل نقلیه مختلف مانند کامیون ها یا تریلی، بارگیری و از بندر خارج شده تا به مقصد مورد نظر منتقل شوند.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال بار به چین برای محموله های تجاری و غیر تجاری مورد نظر خود، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.