ارسال بار به چین به مقصد بندر شیامن
ارسال بار به چین

بندر شیامن، یکی از بنادر مهم شرق آسیا است که در شهر شانگهای و در دلتای روی یانگ تسه در شرق دریای چین قرار دارد. این بندر، یکی از مهمترین و بزرگترین بنادر کانتینری در دنیا است که ظرفیتی نزدیک به 5 میلیون کانتینر دارد و به همین علت، در ارسال بار به چین یکی از مقاصد اصلی بازرگانان به ویژه تجار ایرانی است.

بندر شیامن چین  

بندر شیامن در چین، یکی از بزرگترین بنادر این کشور و پیشرفته ترین بندر آن است به گونه ای که تقریبا در بسیاری از بخش آنها، تخلیه و بارگیری کشتی های مختلف یا انتقال محموله های تجاری و غیرتجاری در این بندر، به وسیله ماشین آلات هوشمند انجام می شود. وسعت بندر شانگهای، بیشتر از 3500 کیلومتر مربع است و دارای ترمینال ها و اسکله های متعددی است که میزبان کشتی های گوناگون در مسیر ارسال بار به چین یا صادرات به این کشور خواهد بود.

ارسال بار به چین

کالاهای قابل حمل به بندر شیامن چین  

بندر شیامن چین، از جمله بنادر بزرگ کانتینری در جهان است و تقریبا بسیاری از کالاهای و انواع محموله های قابل انتقال از طریق کانتینر مانند ماشین آلات صنعتی، مواد شیمیایی، کالاها و تجهیزات پزشکی، مواد خوراکی یخچالی و غیر یخچالی، انواع کالاهای عمومی، امکان ورود به این بندر را دارند. علاوه بر این کالاها، در ارسال بار به چین به مقصد بندر شیامن، کالاهای فله از جمله غلات مختلف مانند گندم، جو، ذرت، سویا، شکر و همچنین مواد خوراکی مایع مانند انواع روغن ها نیز، قابل انتقال به این بندر خواهند بود.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر شیامن چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.