ارسال بار به چین به مقصد بندر یینگکو
ارسال بار به چین

بندر هنگ کنگ که با نام بندر ویکتوریا نیز شناخته می شود، یکی از بنادر پرترافیک و شلوغ است که در فاصله بین جزيره هنگ كنگ و شبه جزيره كاولون(Kowloon) در كشور هنگ كنگ قرار دارد. موقعیت استراتژیک این بندر و قرارگیری آن در جنوب کشور چین، باعث شده تا در ارسال بار به چین، بندر هنگ کنک به عنوان یکی از گزینه های تجار ایرانی در نظر گرفته می شود.

بندر یینگکو چین

بندر یینگکو در شهر یینگکو واقع در استان لیائونینگ قرار دارد. این شهر، با نزدیک به ۲/۵ میلیون جمعیت در بخش مرکزی کشور چین و در همسایگی کره شمالی واقع شده است. این بندر، جزو بنادر نه چندان بزرگ چین محسوب می شود و با داشتن ۲۷ اسکله فعال، بخش قابل توجهی از مراودات اقتصادی این منطقه از جمهوری خلق چین را در دست دارد.

بندر یینگکو

کالاهای قابل حمل به بندر یینگکو

بندر یینگکو یکی از بنادر مهم چین است که توانایی پذیرش محموله های حیاتی شامل انواع غلات، ذغال سنگ، فلزات مختلف آلیاژی و غیر آلیاژی از قبیل فولاد، آهن و… و همچنین انواع خودروها و ماشین آلات سبک و سنگین صنعتی را دارد. این ویژگی، بندر یینگکو را به عنوان یکی از بنادر مهم برای ارسال بار به چین در مورد چنین محموله هایی تبدیل کرده است.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران یا هر یک از نقاط مد نظر شما در دنیا بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر موجود در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد بندر یینگکو، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.