مزایای ارسال بار به چین از طریق حمل و نقل دریایی
ارسال بار به چین

در بین روش هایی که برای ارسال بار به چین، مورد استفاده قرار می گیرند، حمل و نقل دریایی، برای بسیاری از بازرگانان، به عنوان اولین و بهترین روش انتقال کالا انتخاب می شود. اما سوالی که در این بین برای مخاطبان یا بازرگانان تازه کار ایجاد می شود، این است که چرا این روش انتخاب می شود و حمل و نقل دریایی، در مقایسه با روش هایی مانند حمل بار با استفاده از خطوط هوایی یا مسیر زمینی، دارای چه مزیت هایی است؟

ارسال بار به چین، از طریق کشتی دارای چه مزیت هایی است؟

در بین روش های حمل کالا از بنادر ایران به بندرهای مهم تجاری در کشور چین یا در مسیر برعکس، حمل و نقل دریایی، به دلیل داشتن مزایای قابل توجه، نسب به روش های حمل هوایی و زمینی، برای بسیاری از بازرگانان، از جمله افرادی که کالاهای خاص حمل میکنند، دارای ارجحیت است. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • هزینه پایین حمل و نقل
  • امنیت بالا
  • امکان جابجایی کالاهای حجیم مانند قطعات صنعتی
  • قابلیت به کارگیری برای انتقال اجناس فله
  • تنوع بالای مناطق بارگیری و تخلیه کالا در مبدا و مقصد
  • ثابت بودن میزان کرایه حمل بار
ارسال بار به چین

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.