ارسال بار به چین از طریق کانتینر
ارسال بار به چین از طریق کانتینر

ارسال بار به چین برای محموله های غیر فله که از طریق مسیرهای آبی به این کشور منتقل می شوند، معمولا توسط کشتی های کانتینربر انجام می شود. حجم متفاوت کالاهای ارسالی، یکی از عواملی است که می تواند در نحوه بارگیری و انتقال این محموله ها به چین، تاثیرگذار باشد.

ارسال بار به چین با استفاده از کانتینر

ارسال بار به کشور چین از طریق کانتینر، بر اساس حجم بار، به یکی از دو روش زیر انجام می شود:

  • کانتینر اشتراکی (LCL)

گاهی اوقات، حجم کالای ارسال شده از سوی بازرگانان، از حجم یک کانتینر کمتر است و بخشی از فضای داخلی آن خالی می ماند. در این حالت، شرکت اجاره دهنده کانتینر، محیط داخلی آن را بر اساس متر مکعب تقسیم بندی کرده و بازرگانان با توجه به حجم کالا، هر محدوده ای از آن را که نیاز داشته باشند، اجازه می کنند. ارسال بار به چین از طریق کانتینر، معمولا برای ارسال نمونه کالا استفاده می شود و فضای کانتینر، بین چند شرکت ارسال کننده بار مشترک است.

  • کانتینر فول بار (FCL)

یک کانتینر به طور میانگین بین 20 الی 40 فوت، ظرفیت دارد. اگر کالای مورد نظر بازرگانان، دارای حجمی معادل اشغال این فضا باشد یا اینکه شرایط کالا، حساس بوده و لازم است تا صرفا همان کالا در کانتینر قرار داشته باشد، از روش FLC استفاده می شود. این روش، معمولا برای ارسال بار به چین در زمانی که محموله مورد نظر، قطعات صنعتی بزرگ است، کاربرد دارد.

ارسال بار به چین از طریق کانتینر

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال بار به چین از طریق کانتینر و برای محموله های تجاری و غیر تجاری خود، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.