پیش از ارسال بار به هند، این نکات را در نظر داشته باشید!
ارسال بار به هند

موفقیت در ارسال بار به هند یا به سایر کشورهای خارجی، علاوه بر رعایت قوانین و مقررات مربوط به صادرات کالا، نیازمند اطلاع از نکات مختلفی است که در فرآیند بارگیری کالا در مبدا و تخلیه آن در مقصد مورد نظر مشتری، تاثیر بسزایی دارد. در ارسال بار به هند و با استفاده از مسیر آبی، این نکات کمی با ارسال هوایی یا زمینی بار به این کشور متفاوت است و بهتر است پیش از ارسال بار به این کشور از طریق کشتی، از این نکات مطلع باشید.

نکات مهم در ارسال بار به هند

انواع محموله هایی که از مبدا ایران به سمت هند ارسال می شوند، از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی، فرآیند انتقال را طی خواهند کرد. در این بین، مسیر دریایی به دلیل پایین تر بودن هزینه ارسال و همچنین امنیت بیشتر در مقایسه با دو روش دیگر، در بین بازرگانان بسیار محبوب است. برای ارسال بار به هند با استفاده از کشتی، لازم است تا نکات مهمی را در نظر داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • هند دارای چندین اسکله و بندر بین المللی است و روزانه، چندین هزار تن کالا در این بنادر تخلیه یا بارگیری می شود. از این رو، پیش از بارگیری در بنادر ایران، هماهنگی های لازم را در بند مقصد انجام دهید تا پس از رسیدن کشتی به بندر مربوطه، درگیر مشکلات ناشی از عدم هماهنگی نشوید.
  • تمامی مدارک و مجوزهای لازم برای خروج کالا از گمرک و بنادر ایران و ورود آن به بنادر هند را پیش از بارگیری کالا در ایران، آماده کنید.
  • شرایط غیر قابل پیش بینی مانند مشکلات آب و هوا، خرابی کشتی و مواردی از این قبیل را در زمان مورد نظر خود برای انتقال کالا از مبدا به مقصد در نظر بگیرید تا مشکلات ناشی از تاخیر در انتقال بار، برای شما ایجاد نشود.
  • برای شرایط تخلیه اضطراری بار یا انبارداری غیر منتظره، تمهیدات لازم را در نظر داشته باشید.
  • مطابق با شرایط و نوع کالا، از شیوه مناسبی برای انتقال بار استفاده کنید تا دچار ضرر و زیان مالی و زمانی نشوید.
ارسال بار به هند

سفارش ارسال بار به هند

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور هند انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد هند، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.