ارسال بار به چین با کانتینر اپن تاپ
ارسال بار به چین

در ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری از طریق مسیر دریایی، گاهی ممکن است به دلیل حجم یا وزن محموله، امکان بارگیری آن در کانتینرهای معمولی وجود نداشته باشد. در این حالت، از نوع خاصی از کانتینرها به نام کانتینر اپن تاپ یا رو باز استفاده می شود. در این مدل، امکان حذف سقف کانتینر و انتقال محموله به وسیله جرثقیل درون کانتینر وجود دارد. این نوع کانتینر در ارسال بار به چین و در محموله های صنعتی و با ابعاد بالا، کاربرد زیادی دارد.

ارسال بار به چین

چه محموله هایی با کانتینر اپن تاپ منتقل می شوند؟

کانتینرهای اپن تاپ، نوعی از کانتینرها هستند که تفاوت ظاهری چندان زیادی با کانتینرهای معمولی ندارند و صرفا در این مدل، بخش بالای کانتینر به بدنه متصل نیست و می توان آن را به صورت کامل از بدنه جدا و مجددا بر روی آن قرار داد. این نوع از کانتینر، برای محموله های که انتقال آنها از درب جلوی کانتینر به فضای داخلی این وسیله، امکان پذیر نیست مورد استفاده قرار می گیرند. این محموله ها، معمولا دارای وزن فوق العاده سنگینی هستند و جابجایی و انتقال آنها به درون کانتینر، توسط هیچ وسیله ای به جز جرثقیل امکان پذیر نیست. بخش بالایی کانتینرهای اپن تاپ استاندارد، مانند قسمت جلویی آنها قابلیت پلمپ شدن دارد و در ارسال بار به چین یا هر کشور دیگر و با استفاده از مسیر دریایی، نگرانی از بابت آسیب دیدگی محموله داخل این کانتینرها وجود ندارد. بارگیری این نوع از کانتینرها نیز، بر اساس قوانین حمل بار وضع شده توسط گمرک ها، در انتهای بارگیری تمام کانتینرها در کشتی خواهد بود، به طوری که این وسایل، بر روی کانتینرهای معمولی قرار داده می شوند.

ارسال بار به چین

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.