ارسال بار به چین و ترخیص کالا از بنادر این کشور
ارسال بار به چین

در ارسال بار به چین، به دلیل اینکه این کشور، یکی از مقاصد مهم در ارسال کالا از طریق مسیر آبی است و هر یک از بنادر این کشور، روزانه میزبان صدها هزار تن محموله مختلف از سراسر دنیا هستند، موارد زیادی باید از سوی تجار در نظر گرفته شود. یکی از موارد مهمی که باید بازرگانان و تجار برای ارسال بار به چین، به آن توجه کنند، اطلاع از قوانین گمرکی در این کشور است که می تواند زمان ترخیص کالای شما را تا حد زیادی کاهش دهد و از دپوی طولانی مدت کالا در این بنادر که ناشی از بی اطلاعی تجار از قوانین گمرکی چین است، جلوگیری کند.

ارسال بار به چین

قوانین ترخیص کالا در بنادر چین

در کشور چین، تمامی بنادر (به غیر از تایوان، ماکائو و هنگ کنگ)، باید از قوانین خاصی برای ترخیص کالاهای وارد شده به این بنادر پیروی کنند و لازم است تا پیش از ارسال بار به چین، از این قوانین اطلاع داشته باشید. این قوانین عبارتند از:

  • مسیر حمل و نقل کالا از بنادر ماکائو و هنگ کنگ به سمت چین، باید 2 ساعت قبل از بارگیری محموله در این بنادر و شروع حرکت به سمت بنادر چین، اطلاع رسانی شود.
  • سایر داده های موجود در بارنامه اصلی، باید پیش از ورود کشتی به هر یک از بنادر چین، اطلاع رسانی شود.
  • در صورت نیاز به ایجاد اصلاحیه در بارنامه، لازم است تا پیش از اتمام مهلت ارائه شده از سوی گمرک چین، اصلاحیه انجام و به صورت نسخه الکترونیکی یا چاپی و مهر و موم شده، به اداره گمرک این کشور ارسال شود.
  • در صورت موافقت اداره گمرک چین برای ترخیص کالا، لازم است تا تمامی اطلاعات مربوط به اسم و آدرس فرستنده، گیرنده و ترخیص کننده کالا، مکان دریافت کالا پیش از ارسال به چین، محل بارگیری، تخلیه و تحویل کالا، مشخصات کالا شامل اسم، مقدار ، نوع بسته بندی و وزن کالا، شماره کانتینر و همچنین شماره مهر و موم کالا، به این اداره ارائه شود.
  • در هنگام ترخیص کالا نیز، علاوه بر قوانین کلی ترخیص کالا از گمرک چین، باید قوانین هر بندر برای ترخیص کالا نیز رعایت شود.

سفارش ارسال بار به چین

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشور چین انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به مقصد چین، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.