مزایای صادرات و ارسال قیر به کشورهای مختلف
ارسال قیر

قیر یکی از سودآورترین فرآورده های نفتی است که برخلاف تصور برخی از تجار، نه تنها صادرات آن به کشورهای مختلف، دردسر زیادی ندارد؛ بلکه سوددهی بسیار خوبی را برای آنان به دنبال خواهد داشت. این مورد، یکی از بزرگترین و مهمترین مزایای ارسال قیر از مبدا کشورهای نفتی مانند ایران به سایر کشورهای جهان است که به دلیل تولید مازاد قیر در ایران، بازار صادراتی بسیار خوبی نیز دارد. این مزیت در کنار برخی از مزایای چشمگیر دیگر صادرات این ماده ارزشمند، می توانند توجه بازرگانان ایرانی را به خود جلب کند. 

مزایای ارسال قیر به کشورهای دیگر

صادرات محموله های نفتی و مشتقات آنها به دلیل مشکلاتی نظیر اشتعال زایی این مواد و نیاز به رعایت تمهیدات خاص برای بسته بندی، جابجایی، بارگیری در کشتی و تخلیه آنها، معمولا چندان مورد توجه شرکت های صادراتی کوچک قرار نمی گیرد؛ در حالی که سود قابل توجه از ارسال قیر به کشورهای دیگر، علاوه بر جبران تمام هزینه های مصرف شده برای صادرات ایمن این کالا، می توانند درآمد مناسبی را نیز، برای آن شرکت ایجاد کند. 

ارسال قیر

فارغ از سوددهی کلان صادرات قیر، ارسال این ماده به کشورهای دیگر، مزایای دیگری نیز دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • معافیت برخی از فرآورده های نفتی از جمله قیر از تحریم های بین المللی
  • تامین بهتر محموله مورد نیاز برای صادرات به علت تولید مازاد داخلی
  • تعداد بالای کشورهای متقاضی خرید قیر از ایران
  • ارز آوری قابل توجه در مقایسه با محموله های خشک یا ماشین آلات صنعتی
  • صادرات آسان تر در مقایسه با نفت خام یا محموله های گازی

سفارش ارسال قیر به اقصی نقاط جهان

شرکت کشتیرانی اعتماد دریای پارس، افتخار دارد که محموله های مختلف قیر با تناژ مورد نظر شما را از بنادر مختلف در ایران بارگیری کرده و در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر شرکت های حمل کالا، از مسیر دریایی به هر یک از بنادر مورد نظر شما در کشورهای اطراف ایران یا هر نقطه دلخواه شما در سراسر جهان، انتقال دهد. شما می توانید برای استعلام هزینه و زمان مورد نیاز برای ارسال قیر به بنادر مختلف، با کارشناسان ما در شرکت اعتماد دریای پارس تماس حاصل فرمایید.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

سایر
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت، سریع و رایگان!

تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.